Jste zde: Home O nás Volné pozice

Volné pozice

Hledáme kolegy

Asistent/asistentka ředitele

Kancelář zdravotního pojištění, zajišťující mezinárodní agendu pro veřejné zdravotní pojišťovny, hledá pracovníka na pozici asistent/asistentka ředitele 

Náplň práce: zajištění chodu Kanceláře, správa e-mailové a datové schránky, evidence a vyřizování korespondence, administrativní a organizační úkoly, poradenství, komunikace s úřady 

NABÍZÍME

  • pracovní smlouvu na dobu určitou (zástup za MD)
  • práce na plný úvazek
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené a další zaměstnanecké benefity (sick days, Fond kulturních a sociálních potřeb apod.)
  • pracoviště v centru Prahy
  • příjemné pracovní prostředí i kolektiv

 

POŽADUJEME

  • pokročilou znalost anglického jazyka
  • další jazyky výhodou
  • minimálně SŠ vzdělání
  • zdatnost v práci s PC, MS Office
  • preciznost, spolehlivost, komunikativnost, příjemné vystupování
  • dobré organizační schopnosti

Nástup na uvedenou pozici možný od 7/2020.

Své životopisy zasílejte na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do předmětu uveďte „asistent/asistentka ředitele“ 

Kontaktní informace

Kompletní kontakty naleznete zde!
Kancelář zdravotního pojištění, Praha 3, Žižkov, nám. W. Churchilla 1800/2, PSČ 130 00, Tel: +420 236 033 411, IČ: 70938393
Email: info @ kancelarzp.cz ; www: http://www.kancelarzp.cz/; Datová schránka: 939ut2i